Första inlägget på min Blogg =)

Tänkte att jag skulle presentera mig själv och min kära familj. För de är ju ändå de som jag håller kär.



Det där är jag men min söta lilla heeler. Hennes namn är Vira, alias batgirl och råttan. Kärt barn har många namn.



Låt oss gå vidare.

Här är mitt hjärta. Han är det bästa som har hänt mig. Vi har varit tillsammans i över 2 år.



Sedan har vi nästa herre i mitt liv. Min vita springare, eller snarare fläckiga.
 


Sen har vi också familjen Axelsson-Alvåg. Min bästa kompis sedan barnsben. De har nog världens sötaste dotter.




Lilla Ronja Rumpdotter.... men sin trogna följeslagare.. hehe


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vilken jävla bild på mig då! Haha! Och vad liten Ronja var. Sötungen min! Kul att du kommer igång med bloggandet. Jag är en trogen läsare. Puss å kram / syster Jossan

2009-05-21 @ 09:23:43
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Mats

Det är väl så du alltid ser ut Jossan? =P

2009-05-21 @ 09:28:52
Postat av: Tuss

hej hej Tessa, så himla roligt att du oxå börjat blogga. Nu kan jag uppdatera mej om hur du har det=) Hoppas du har det bra där nere, det va ett tag sen vi sågs...



Ha en underbar helg

Massa kramar Terre.

2009-05-21 @ 11:14:53
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/
Postat av: Tuss

Hej hej Jag igen=) ville bara säga att jag utmanat dej, kolla in min blogg.



Kram kram

2009-05-25 @ 22:29:02
URL: http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0