Semester i Sundsvall

Nu är man hemma i Sundsvall hos päronen. Igår var vi ute med båten, iaf jag pappa och brorsan. Micke och mamma bangade. Jag förstår dem för det sjöade en hel del. Men va faan, man lever bara en gång. Jag vet inte riktigt vem som var blötare efter den resan, fisken eller jag.

Idag har vi varit inne i stan. Guuud va allt har förändrats, man hittar knappt längre. Men vi fixade våra frisyrer hos frisören och sedan tog vi en tripp till birsta. Sedan väntade en härlig grillad middag hemma hos föräldrarna. Sen drog vi vidare igen och hälsade på mormor. Ingen rast ingen ro.

Imorgon väntas fler saker att göra. Vädret får bestämma om det blir Oxviken eller paradisbadet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har en alldeles underbar semester, vi ses i september hos Jossan=)

Kram kram

2009-07-31 @ 22:55:51
Postat av: Terre

Terre som skrev men namnet ramlade bort=)

2009-07-31 @ 22:56:35
Postat av: Tuss

Hej hej!

Lever Du efter helgen? Så himla roligt att träffa dej igen, det kanske inte behöver gå åt tills nästa gång vi ses=)

Kram kram

2009-09-07 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0